Ako už bolo povedané, virtuálne sídlo umožňuje začínajúcej firme vytvoriť profesionálny dojem bez väčších nákladov. Pravdou však je, že nie je úplne jedno, aké virtuálne sídlo si firma prenajme. Jednou zo základných podmienok úspechu v takejto situácii je, aby virtuálne sídlo malo skutočného pracovníka recepcie, t.j. osobu, ktorá preberá odkazy, zaznamenáva telefonáty a poskytuje základné informácie o vašej firme - a to všetko by malo byť na profesionálnej úrovni. Práve táto osoba sa v najväčšej miere na vytváraní dôveryhodného obrazu.
Automatizovaná telefónna ústredňa (PBX systém) je veľkou výhodou, ale zákazníkom často krát nestačí, ak môžu komunikovať iba so strojovým systémom. Niekedy práve taká zdanlivo bezvýznamná vec ako je zdvihnutie telefónu živou osobu, môže mať vážne dopady na podnikateľskú činnosť. Tu je niekoľko dôvodov:
Možno čitateľ teraz namietne, že väčšinu z toho vie spraviť aj automatická telefónna ústredňa. To je síce pravda, ale zákazník predsa presne vie či hovorí so strojom alebo s živým človekom a jeho dojem z komunikácie je tým ovplyvnený. Navyše, stroj nie je schopný pružne reagovať na zákazníkovu situáciu a preto je oveľa pravdepodobnejšie, že zákazník bude výsledkom komunikácie sklamaný. Pri živej osobe sa táto nežiadúca pravdepodobnosť znižuje.
Podnikateľ by teda nemal ľutovať výdavky za takúto službu, pretože dojem firemnej profesionality mu môže priniesť oveľa viac peňazí ako vynaloží na tieto účely.